31 sierpnia 2013

Zupa Pomidorowa z ryżem Babci Zosi

Nie tak dawno temu nawiązałam współpracę z firmą SYS polegającą na testowaniu gotowych produktów o wdzięcznej nazwie DANIA BABCI ZOSI. Dostałam paczkę ładnie pakowanych w kartonowe pudełeczka posiłków do szybkiego przygotowania. Zdjęcie otrzymanego zestawu znajdziecie na końcu posta. Dania Babci Zosi nie zawierają żadnych konserwantów ani barwników, a znajdują się w nich tylko warzywa uprawiane specjalnie przez producenta i suszone. 
Myśląc o szybkim obiedzie na pierwszy test poszła zupa pomidorowa. Na opakowaniu możemy przeczytać, że w jej składzie jest ryż biały (min 40%), pomidor suszony (min 25%), sól, cukier, mleko w proszku odtłuszczone, mąka ziemniaczana, natka pietruszki suszona i lubczyk suszony. Troszkę ją ulepszyłam o świeże warzywa, gdyż nie chciałam, aby była dość rzadka, bo w domu jesteśmy przyzwyczajeni do treściwych zup. Ogólnie danie jak podaje opakowanie jest wegetariańskie, ale u mnie zmienione na mięsne a dokładniej z dodatkiem parówki.
Zupa była smaczna. Opakowanie podaje, że starcza dla 4 osób i tutaj niestety mimo, że dodałam kilka składników najadły się 2 osoby. Myślę, że dla czteroosobowej rodziny starczy pod warunkiem, że będzie to lekki posiłek przed drugim danie. Mimo to gorąco polecam bo można zrobić szybko bardzo smaczny posiłek.


 SKŁADNIKI :
  • 1 opakowanie POMIDOROWA Z RYŻEM
  • 1 litr wody
  • 1 marchewka
  • 1 pomidor
  • 1 parówka
  • 1 łyżka masła
  • 1 łyżka śmietany 12 %
  • natka pietruszki
  • sól, pieprz
Zawartość obu torebek wsypujemy do zimnej wody, wrzucamy pokrojoną w cieniutkie plasterki marchewkę, pokrojonego w kostkę pomidora (bez skóry) i mieszając, doprowadzamy do wrzenia.
Następnie dodajemy masło i pokrojoną w plasterki parówkę, gotujemy na małym ogniu przez około 15 minut.
Na koniec odlewamy do szklanki troszeczkę gorącej zupy i rozprowadzamy w niej śmietanę. Wlewamy do zupy i mieszamy. Doprawiamy solą i pieprzem.
Zupę na talerzu posypujemy drobno posiekaną natką pietruszki.

Zawartość paczuszki do testowania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za odwiedziny. Miło mi będzie jak podzielisz się ze mną swoją opinią lub wątpliwościami.