26 maja 2014

Tort kobieca talia

Niedawno na blogu utworzyłam zakładkę torty i tak jak powiedziałam będą w niej moje dzieła bez względu czy ładne czy brzydkie. Drugi torcik jaki mam sfotografowany zrobiłam dla męża na urodziny dosłownie w godzinkę. Pomysł był spontaniczny i wykonywany na szybko. Torcik nie jest dopracowany mimo to uważam, że to świetny pomysł, który można zgapić i zrobić. I mam prośbę do hejterów, aby nie komentowali głupio, bo i tak ich komentarze nie ujrzą światła dziennego. Po to mam moderację, aby głupie komentarze obrażające mnie lub moje dzieci nie były publikowane. Dlatego jak, komuś się nie podoba to niech się ugryzie w palce i nie pisze, bo szkoda czasu.


A do przygotowania takiego tortu, potrzebujemy :
  • upieczony podłużny biszkopt
  • krem maślany
  • drażetki lub specjalne kolorowe kuleczki do dekoracji
  • pisaki spożywcze
I wykonanie jest bardzo łatwe. Z kartki wycinamy szablon kobiecej talii, przykładamy na biszkopt i wycinamy ostrym nożem. Biszkopt przekrawamy na pół, przekładamy częścią kremu. Resztą kremu smarujemy wierzch tortu. Oczywiście jeśli zrobimy taki biust to też go obsmarowujemy kremem.  Kuleczkami dekorujemy tort tak by wyszły majteczki i stanik. Pisakami na majteczkach robimy dowolny napis, u mnie też na staniku jest skromne 100 lat. Tak przygotowany tort najlepiej schłodzić przez kilka godzin. Moje zdjęcie jest zrobione zaraz po skończeniu, więc masa jeszcze nie jest schłodzona.

2 komentarze:

  1. cudny pomysł :) obdarowany był pewnie zachwycony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że mąż był zadowolony, a jeszcze bardziej zachwycili się jego koledzy z pracy :)

      Usuń

Dziękuję, za odwiedziny. Miło mi będzie jak podzielisz się ze mną swoją opinią lub wątpliwościami.