26 listopada 2012

Sałatka z zupek chińskich

Dziś sałatka, która u nas w domu jest już od kilku dobrych lat. Podbiła ona nie tylko nasze serca, u każdego znajomego musiała się pojawić. Widziałam różne przepisy, ten akurat kiedyś mama przyniosła z pracy. Musi być do niej typowa ostra zupka chińska Vifona. Wiem coś o tym, bo kiedyś z koleżanką testowaliśmy inne zupki, ale brakowało wtedy sałatce smaku i musieliśmy doprawiać przyprawami. I niestety i tak nie byłyśmy zadowolone z końcowego efektu. Znam osoby, którym ta sałatka smakuje z ketchupem, ja uważam że to niepotrzebny dodatek, ale każdy ma swój smak i nic mi do tego. Jeśli ktoś nie jadł jeszcze to polecam zrobić i spróbować. 


SKŁADNIKI :
  • 5 ogórków konserwowych
  • puszka kukurydzy konserwowej
  • puszka groszku konserwowego
  • 2 papryki czerwone
  • biała część pora
  • 2 zupki Vifon
  • 1/2 słoiczka majonezu
Ogórki i papryki kroimy w kostkę. Pora w półplasterki. Wrzucamy do miski, dodajemy odsączoną kukurydzę i groszek. Makaron kruszymy (ja to jeszcze robię przed otwarciem w torebce). Do warzyw dorzucamy makaron i wsypujemy wszystkie przyprawy, które znajdują się w zupkach, łącznie z zieleniną i olejem, który nadaje sałatce ostrości. Wszystko mieszamy i na koniec dodajemy majonez. Łączymy dobrze wszystkie składniki i wstawiamy sałatkę do lodówki na przynajmniej 2 godziny, aby makaron zmiękł.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za odwiedziny. Miło mi będzie jak podzielisz się ze mną swoją opinią lub wątpliwościami.